Creative director met meer dan 25 jaar ervaring in advertising, campaigning & design. Art director met een track-record van meer dan 200 campagnes/activaties. Strategic concepter voor marktleiders en marktveroveraars. Creative accelerator voor klanten, teams en projecten.
Vier verschillende rollen, gedreven vanuit één overstijgende kwaliteit: altijd weten wat nodig is om het hoogst haalbare te leveren.
Met creatieve kracht, strategisch overzicht en vuur voor het vak gefocust op conceptontwikkeling, merkpositionering, merk- en productactivaties, art direction en campagnes & design op merk- en retailniveau.
De creatieve touwtjes in handen; van overzicht bewaken tot oog voor de kleinste details. Als people manager erop gebrand om het maximale uit anderen te halen door een brug te slaan tussen hard skills en soft skills.
Vorm is altijd het zwaartepunt. Maar dan wel vorm in dienst van glasheldere en effectieve communicatie. Werk dat binnenkomt én overkomt dus.
Ontwikkelaar van even creatieve als constructieve ideeën. Focus op verrassing en over-deliveren zonder realiteit, budget en klantwens ook maar een seconde uit het oog te verliezen.
Hoe sterk een communicatie- of campagneconcept ook is, the proof of the pudding zit hem in hoe het binnenkomt. Snel, nauwkeurig en rekening houdend met het eindresultaat worden krachtige concepten gerealiseerd in net zo krachtige designs.
Almystraat 14, unit a2.24
5061 PA Oisterwijk
© 2024 Martijn Rijken | Creative (art) direction.