Internationale printcampagne – Holmatro Pentheon

PROJECT

Meertalige printcampagne ‘I EMPOWER, I UNLEASH, I FIGHT, I SAVE’

ONDERDEEL VAN

Wereldwijde lanceringscampagne Pentheon productlijn

KLANT

Holmatro Rescue Equipment

IN SAMENWERKING MET

FMD Works, Studio RBEE, Joost Schrover

FACTS & FIGURES

7 talen - 10.000 exemplaren - ads in 10 branchetijdschriften in Duitsland en de VS

IN HET KORT

Met een extensieve advertentiecampagne in tien toonaangevende branchetijdschriften in Duitsland en de Verenigde Staten - twee van Holmatro’s belangrijkste afzetmarkten - wordt hun nieuwe product range bij de doelgroep ook in print geïntroduceerd. Een belangrijke toevoeging op de social media campagne. Uitgebreide productbrochures in zeven talen rusten het Holmatro dealernetwerk optimaal uit voor salesgesprekken. In de brochures maken beleving en testimonials plaats voor features en benefits.

INZICHTEN

Hoe belangrijk de testimonial-kant van de campagne ook is om bij de inkopers en beslissers top-of-mind te worden, in het hart van de sales-funnel moet de Pentheon-reeks van vier producten ook aan de man worden gebracht. Door aandacht te besteden aan hoogwaardige, overtuigende print-uitingen kan Holmatro’s verkoopnetwerk ook fysiek overbrengen waarom Pentheon een kracht is om rekening mee te houden.

ACHTER DE SCHERMEN

“High-end ook in print. Brochures en advertenties lijken misschien een sluitpost, maar zijn in deze branche nog altijd belangrijk. Dus ook hier: volop aandacht voor detail, goede teksten en hoogwaardige visuals. Alles om de campagne van a tot z thuis te brengen.”

Team

Verantwoordelijk aan klantzijde: Jilles Duyndam & Petri Zandijk - Concept, strategie, creative direction, art direction & design: Martijn Rijken - Copy: Petri Zandijk - Fotografie: Tycho Merijn Roest - 3D visualisatie: Dirk van Straaten (FMD Works) - 3D Beeld retouche (keyvisual): Joost Schrover - Design & DTP: Ronald van der Burgt (Studio RBEE) - Realisatie: Pim van Dongen & Heidi Falter

Categorie
Business-to-Business